30 dagar med bloggen:Min bästa vän

I dag ska jag berätta om min bästa vän:

Tycker inte man ska säga bästa vän. För jag har så många nära mycket nära vänner.
Men 1 vän som alltid finns där är Mea.
Jag och Mea lärde känna varandra på Gasellen där vi jobbade ihop. Sen dess har vi hållit ihop. Detta var 2004.
Du kan alltid lita på henne. Du kan alltid berätta allt för henne. Hon är ärlig. Hon är snäll. Hon är helt underbar.
Vi har gjort en massa tillsammans. Vart i Halmstad, Köpenhamn, Alanya. Vi har festat ihop, shoppat ihop, fikat ihop, firat nyår ihop. Ja en massa saker. Hon finns alltid vid min sida.

Kommentarer
Postat av: Mea

Men tussen! Nu blev jag alldeles varm i hjärtat=) Love!

2010-11-30 @ 23:40:08

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0