30 dagar med bloggen: presentera mig själv!

Då får jag ju sätta igång med 30 dagar med bloggen nu då. Idag står det att man ska presentera sig själv så då gör jag det:

Utbildning/jobb

Jag har inte gått i skolan sen 2003. Det jobb jag har nu är på Lagerhaus. Innan dess har jag jobbat för Nazar som aktivitetsguid i Turkiet. Sen har det vart massa café jobb!

Boende och familj
Bor nu i Jönköping. Har precis flyttat hem från Turiket Alanya där jag bodde i 7 månader.
Min lilla egna familj består av mig och min fästman.
Sen har jag min stora familj Mamma Pappa Syster Bror och Bambam

Intressen och fritid
Familj, vänner, hund, Mustafa, träna, film. Ja jag älskar att göra mycket på min fritid!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0