30 dagar med bloggen: Mina föräldrar

Idag står det att man ska ska skriva om sina föräldrar så då gör jag det:

Jag har världens bästa föräldrar!
Ska börja med att tala om att min riktiga pappa heter Glenn.
Men sen jag var 6 månader så träffade min mamma en ny kille som har funnits där hela mitt liv. Så det är han som är min pappa.
Min mamma heter Lillemor och är 51 år gammal. Hon jobbar inom facket. Hon är världens bäst mamma och finns alltid där. Man kan alltid ringa henne. Hon är gussig nalle björn.
Min pappa heter Robert och har precis fyllt 50 år. Som sagt så är han inte min biologiska men han har alltid funnits där. Så han är min pappa. Han jobbar som skötare. Och han hjälper alltid till. Han är alltiallo. Och världens bästa pappa!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0