Sorry

Oj det var ett litet tagsen jag skrev här. Och jag har ingen lust att skriva nu heller. Men jag ska försöka. Är ju ledig i kväll och i morgon så ska försöka uppdatera lite.
Har varit sjuk nu i 3 dagar men har varit tvungen att jobba ändå. Inget jag har velat göra för jag har verkligen mått skit. Men så är det här i Turkiet. Man får vara sjuk om man är döende. Känner fortfarande lite halv dålig.
Och i dag är det ju som sagt Tisdag och det innebär utgång men som det känns just nu så blir det nog ingen utgång för mig. Känner nog att det är bättre att jag är hemma och tar det lugnt i stället. Vi får väl se vad som händer. Kvällen är ju inte slut än.

Som sagt har jag ju inte kunnat vara hemma och vart sjuk så jag kanske hade blivit frisk nu. För Cookie våran mini club chef har varit i Ungern och fixat något med hans visum så jag har fått vara mini club chef nu i några dagar. Det har ju gått bra det med. Men ska bli skönt när han kommer tillbaka.

I går ringde Anniina och sa att hon nog skulle komma och hälsa på oss på fredag och det ska bli sjukt kul om det nu blir så. Den lilla finnen ;)

För övrigt flyter allt på. Alla börjar komma in i allt och alla är hur goa som helst. Diggar mitt team till 1000%

I dag när jag kom till Alanya så mötte Mustafa upp mig och vi åkte och åt mat då jag inte har kunnat äta på 2 dagar så var det väldigt gott. Sen köpte han One Three Hill säsong 7 till mig. Har saknat han massa. Har inte sett han sen i lördags morse.

Vi har också varit förlovade i 7 månader för 2 dagar sen. Och för 4 dagar sen så hade jag varit i turkiet i 2 månader.  Tiden går sjukt snabbt. Och nästa Onsdag firar vi 1 år. Skönt att det är på en Onsdag så vi kan fira lite. Får se vad vi ska hitta på.

I går firade min mamma och pappa sin 24 års bröllopsdag. Grattis till dem!!!

I morgon är jag ledig igen och jag hoppas att det kommer vara fint väder för jag vill verkligen lägga mig på stranden och få färg. Har inte legat på beachen en  ända siesta så detta året är jag inte så brun. Men har några veckor kvar ;)

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0