Sjuk

Har inte alls mått bra i dag. Var vaken nästan hela natten pga min mag katarr. Blir tokig på den. Men det var ganska väntat att den skulle komma. Stress och ingen bra mat. Så i dag har jag varit hemma från jobbet. Trodde först att jag skulle komma halva dagen men magen ville inte som jag. Så i dag har jag varit hemma och vilat. Och nu i kväll har jag fått sådan huvudvärk. Vet inte riktigt vad det är med mig. Mustafa börjar också bli lite små sjuk. Han jobbar som ett as så det för står man ju nästan att han kommer bli sjuk snart. Hoppas på att han är pigg tills i morgon bara så han har energi att åka till Ankara. Men han skulle nog göra det även om han var döende :)

Han har varit så snäll mot mig i dag. Köpt massa saker som jag vill ha när jag har ont i magen och masserat mig och så vidare. Kan man ha en bättre pojkvän? Kan man bli mer älskad än vad jag blir av han. Är världens lyckligaste.

I morgon hoppas jag på att orka åka till jobbet. Vill inte vara sjuk och missa allt roligt som händer. Å detta är verkligen ett jobb för mig. Jag älskar att jobba med barn. Dem är så söta. Än så länge är jag inte så trött på pirat aktiviteterna men det kommer väl. Men nu är man ju för inställd på att vara pirat hela sommaren så det är nog lugnt.
Mini discot är grymt svettigt. Men vad jag behöver röra på mig så det ser jag bara som en vardaglig träning. För träningsvärk har man dagen efter :)

På Onsdag är det day off igen. Och vi ska nog sitta hemma hos mig på tisdags kvällen och laga tacos och mysa hemma hos mig. Sen blir det nog lite party igen. På Onsdag hoppas jag på lite sol. Så att det blir stranden hela dagen. Var några dagar sen man var där sist.

Nä nu ska jag dricka varma koppen och kolla på någon film hade jag tänkt mig. Var och köpte 3 nya i dag. Beställde också One Tree Hill säsong 7.. LYCKA!!

Saknar er alla där hemma. Och ska försöka lägga ut lite bilder på onsdag. Jag har inte varit den bästa på att ta bilder så tänkte långa dem andras bilder lite :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas det går över och ä pigg igen imorgon!:)

2010-05-09 @ 19:15:24
URL: http://annisen2.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0