Riktigt trött!

Säsongen har knappt börjat och jag är så där riktigt trött. Men är på väg att bli sjuk också så det är väl kanske inte så konstigt! Usch vill inte bli sjuk.
På jobbet löper allt på som det ska. Jätte skönt att ha Cookie som mini club chef. Även att det har varit första veckan så har det var många barn. Alla börjar lära sig vad dem ska göra. Samma mini disco som förra året och en massa svett men bra träning. Animation´s teamet är grymma i år. Sjukt bra på dansa och animatoins chefen är grymt bra. Och många trevliga personer.

Nej mamma jag har inte med mig ditt nattlinne ;) Men du får gärna skicka ner ett... Saknar dig massor. Saknar alla er där hemma så sjukt mycket.

På måndag åker Mustafa till Ankara för intervju för uppehållstillståndet. Är väldigt nervös.

Annars är allt kanon bra.. Lovar att lägga ut lite bilder snart

Kommentarer
Postat av: Therese

Har mamma glömt att det är jag som brukade ha med hennes nattlinne=) Saknar dig syster <3

2010-05-09 @ 00:37:10
URL: http://tizzeorneling.blogg.se/
Postat av: Hanna

LYCKA TILL!!!!!!!!!!

Men det kommer säkert att gå bara bra:)

KRAM!!

2010-05-09 @ 07:42:42
URL: http://teresiagok.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0