Ont i hjärtat!

Det här med att skriva i bloggen när man jobbar är ju inte precis något som är något som går så bra. Orkar inte skriva egentligen men ska försöka ge er lite info.


Mini cluben har ju öppnat nu sakta men säkert kommer det fler och fler barn. Och det är så skönt att vi på Pegasos Planet har vissa från animation team från förra året. Det gör ju allt så mycket lättare. Och vi alla kan hjälpas åt. Är så glad att Cookie är våran mini clubs chef. Det började ju inte så bra i vårt team. Men nu är vi allt ett sjukt bra team.

I dag var våran första day off. Och denna säsongen har vi alla samma day off. Så i går åkte både teamen in till Alanya och festade loss ordentligt och kan säga att det var verkligen ordentligt. Och det kände man av i  dag kan jag säga. Blev ingen strand utan lite shopping i stället.

Just nu är det kaos i mitt huvud och i mitt hjärta. Jag slits mellan 2 saker just nu. Jag vet inte vad jag ska tycka känna eller må eller tro. Har haft det på känn ett tag. Vi får se med tiden.

Som sagt i dag har det varit en riktig bakis dag och i dag har det varit en sakna mamma dag. Saknar henne massor i dag.

Men nu blir det sängen. Är sjukt trött nu!!
Aktivitetsguiderna 2010

Kommentarer
Postat av: Emelie ♥

Vad är det nu som har hänt gumman?? :( Varför är det kaos i ditt huvud?



Kram kram

2010-05-05 @ 20:50:09
URL: http://emeliehagstrom.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Tanker pa dig! Jag hoppas vi hinner se en gang till innan jag aker ♥

2010-05-05 @ 22:11:13
URL: http://melvan.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Har du inte mitt nattlinne..........hm skämt o sido. Jag kommer snart ner till dig. Kram gumman

2010-05-06 @ 17:43:01
Postat av: Lina

Tittar in och lämnar ett fotspår.



Du verkar må toppen och det glädjer mig. Verkar ha ett superroligt jobb. Hur länge planerar du vara kvar i Turkiet? Kramis

2010-05-08 @ 08:27:22
URL: http://maxedius.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0