God Morgon!

O va skönt det var att få sova i sin egna säng... Och var härligt det var att få sova i Mustafas armar igen. Finns inget bättre faktiskt. Nu ligger han bredvid mig och sover så söt. Jag är väldigt hungrig men orkar inte alls göra frukost! Är ju van att äta buffé nu ju.


Ja så har vi blivit upp delade i olika team. Och en liten dålig start i början. Men sen har det bara blivit bättre. Och jag tror att mitt team kommer vara med en himla bra resa. Känns verkligen kul att komma tillbaka till planet och få börja jobba igen.

I går var det rambling i Avsallar som jag kan ganska bra. Men skulle ända med dit. Ska lägga upp dem bilderna sen när jag får dem av Therese. Sen var det rambling på hotellet. Då slapp jag vara med. För hotellet kan jag i sömnen. Kul att höra teamet att de gillar planet :) Det är ju faktiskt det bästa hotellet. Så har dem fått träffa våran kära mini clubchef COOKIE :)

När vi kom till Incekum i torsdag så fick vi välja rum och lägenhet. Jag ska sova med Victoria. Och gissa i vilken säng? Jo självklart i min gamla säng.. Känns lite lustigt! Sen bjöd Isa oss på middag. Mycket god middag! Och lite alkohol på det :)

Sen i går så åkte jag till mitt kära Alanya! Och möte Mikaela. Var på mcdonalds och åt. Mums vad gott det var. Sen drack vi lite te på restaurangen och sen var vi och hälsade på Tina. En trevlig kväll!

Nu blir det stranden. Det är sol och bli himmel ute :)

Kommentarer
Postat av: emelie

Jo, fast det kommer nya besked på måndag så än är hoppet inte ute...

2010-05-01 @ 14:48:51
URL: http://emelielowenberg.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0