Day off

Har varit väldigt skönt att ha en day off i dag faktiskt. Fick äntligen sova ut lite. Sen fått äta en god frukost/lunch! Fått pussa massa på älsklingen. Sen var det äntligen dags att bege sig till stranden och få njuta av några sol timmar. Väldigt skönt måste jag säga. Och få tillbaka lite färg.


Ser ut som det ska börja regna i dag igen. Gör mig inget. Vet inte vad jag ska hitta på i kväll. Just nu har jag sjukt ont i huvudet. Och jag måste städa lite och tvätta och packa min väska. För i morgon blir det Incekum för några dagar! Lite halv jobbigt att ha 2 hem. Men det är skönt att slippa pendla så himla mycket!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Det har varit lite dåligt väder de senaste dagarna tycker jag, såklart när jag haft lite ledigt...men men. Det känns bra att vara här, så himla mycket att lära sig bara.

2010-05-01 @ 21:54:37
URL: http://olssonmalin.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0