Världens bästa föräldrar

Ja jag har verkligen världens bästa föräldrar. Vad skulle jag göra utan dem? De finns alltid där. De ställer alltid upp. Man kan alltid räkna med dem. Man kan alltid fråga dem om saker. Man kan alltid ringa dem. De hjälper oss barn hela tiden. Jag beundrar dem så sjukt mycket att dem verkligen orkar hjälpa oss barn och plus ta hand om varandra och sig själv. Det borde dem ha medaljer för.

Och även i denna grej hjälper de mig. Jag får så mycket skuld känslor att de måste ta allt detta. Och jag önskar att jag kunde hjälpa dem lika mycket. Jag önskar att jag en gång får chansen att ge tillbaka all hjälp. Att det blir min tur att hjälpa dem i stället.

Jag älskar dem så oerhört mycket. JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA FÖRÄLDRAR!



Kommentarer
Postat av: Sofiya

sv: haha inga problem, vi kan ta shoppingrundor, nöjet e på min sida ;)



nu måste jag bara fråga, är du den andra zandra som hade en annan blogg innan? blev lite förvirrad :)

2010-03-07 @ 12:42:53
URL: http://sofiyaa.blogg.se/
Postat av: Sofiya

sv: okej :)

ja men bara att vi hörs när du kommer ner.

haha sen ere mig o mitt minne, när skulle du komma nu igen :/ va de inte nu i mars?

2010-03-07 @ 12:55:29
URL: http://sofiyaa.blogg.se/
Postat av: Sofiya

sv: okej :) men de e ju jätte snart!

jarå, de finns säkert massor med reor kvar!

Njaa, jag förstår en hel del. Kan prata lite, men gör inte de alltför ofta :P sj då?

2010-03-07 @ 13:04:28
URL: http://sofiyaa.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0