Snart sov dag

Ja så var det snart dags att sova igen. känns som bara några timmar sen jag satt här och jag skulle sova. Och nu är det dags igen. dagarna bara flyger fram det är helt sjukt. snart är jag där :)

Maten var otroligt god.. mmm tack mamma för att du gjorde raggmunkar och fläsk innan jag åker. kollade på grey´s också. åå vilken underbar serie. Ska köpa alla avsnitt när jag kommer till Turkiet för 100 kr :) Underbart billigt :)

tråkigt på jobbet när alla vikarie är på utbildning. och jag får sitta och jobba med dem ordi* jag fick inte gå utbildningen för jag slutar när dem är klara så det kändes ju lite lönlöst faktiskt. å jag vill inte gå den heller eftersom jag slutar. så då sitter jag hellre och svarar och få ihop lite extra pengar innan jag åker. Men som sagt tråkigt att inte ha dem brevid mig. Men det är ju bara 8 arbetsdagar kvar :) Jag är bara ledig 2 dagar innan jag åker. det är sjukt. att jag snart åker igen. att jag snart är där nere igen. jag som hatade allt där nere i någon månad och sa aldrig mer. men ändrade mig igen sista månaden :) handlade väl mycket om värmen kan jag tro..

nä nu är det natt samtalet till älsklingen sen blir det sängen


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0