Sista läkarbesöket

Så nu har man gjort det sista läkarebesöket. Och jag har inte fått något från provsvaren jag tog för 2 veckor så då var det inget konstigt med mig där. Förutom magen då. Men den har jag ju haft problem med nästan hela livet. Alla tänder är fixade och jag har fått bettskena. Och i dag var jag hos barnmorskan och fixade nya p-piller och kollade så allt stod rätt till. Och allt såg bra ut även där.. Så himla skönt att ha allt det där fixat. Nu kan jag åka ner utan att oroa mig.

Fick ett jätte fint album av mina vänner i går som jag ska ha med mig till Turkiet. Tack så jätte mycket mina stjärnor. Det kommer hjälpa mig mycket där nere att öppna den och se er :)

Nu dags att jobba igen


Kommentarer
Postat av: marre

fint! jag sökte som reseledare först men ångrade mig när en vän på en restaurang erbjöd mig jobb där :) det här är första gången jag jobbar där, men har varit på semester där 4 år på raken, och därmed lärt känna nästan alla på restaurangerna och barerna :)

2010-03-10 @ 15:13:55
URL: http://maaarre.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0