På väg

Så sitter man på bussen på väg upp till Arlanda. Gick upp vid sju tiden och ja jag var trött. Kunde ju inte alls somna i går även att jag var dödstrött innan jag gick och la mig.
Men så har det alltid varit när man ska göra något så kan man inte sova.
Kom ihåg när vi var små och vi skulle i väg på något, så var det altid lika svårt att somna. Så man gick ner till mamma och pappa för att lägga sig på deras madrass som fanns på golvet jämte deras säng. Och hade man legat i sin säng och försökt sova i flera timmar tog det 5 minuter att somna på denna madrass. Det var alltid så. Det var som att det fanns sömnmedel i den. I går hade jag velat ha den där madrassen. Jämte mammas säng.
Men jag somnade till slut.
Va på stationen vid kvart i 8. Sa farväl till mamma och bambam. Den jobbigaste att lämna är Bambam för han kommer jag inte få se på 8 månader plus att han kan man ju inte prata med i tele fon (även att vi i familjen gör det) Men han svarar ju inte med en puss ju..
Ska sitta på bussen i 4 timmar. Tackar för att det finns internet. Sen ska jag ta arlanda express ut till arlanda där jag ska möta upp Maria.
Är framme i Alanya runt tolv tiden om allt går som det ska.

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0