Nere

Som jag skrev nyss. Så har jag haft en klump i magen. Jag har känt mig så grymt nere dem sista dagarna.
Har det sjukt bra här nere älskar att jag äntligen få värme. Älskar att ligga på Sun Park med Maria och sola hela dagarna. Älskar att kunna få umgås med Älsklingen. Älskar att vara i Alanya.
Men det är något som inte stämmer. Det är något som känns så sjukt lustigt. Jag vet inte om det är något som är på G att hända eller om det redan har hänt eller om jag redan är mitt i det. Men något är det. Håller jag på att få höst depression fast vår i stället. Eller vad är det. Något är det i alla fall det känner hela min kropp...

Kommentarer
Postat av: Maria

Gumman hur är det med dig? Har du lust att skypea lite till helgen? Jag är ledig så om vi bestämmer nån tid så ser jag till att ha addat dig på oscars konto tills dess? puss

2010-03-24 @ 09:06:56
Postat av: Hanna

Kanske är det för att du är här nu... ibland bygger man upp höga förväntningar/anspänningar och när det är dax (även om det blir som man har tänkt sig) så går luften liksom ur en... och det är inte heller helt lätt att inte få vara i fred så mycket som man vill och är van i Sverige.

Har själv varit nere ibland sedan jag kom hit och inte riktigt vetat varför.

Va inte ledsen för pengarna, du kanske får tillbaka på skatten:)

Många kramar från Marmaris!!

2010-03-24 @ 20:03:32
URL: http://teresiagok.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0