Monligt

Jag och Maria hade pratat om att vi skulle i väg till ett köpcentrum som heter Alanyum någon dag. Och i går hörde vi att det skulle bli lite dåligt väder så då passade vi på när lönen hade kommit och allt. Så var där och mös. Hittade som tur var ingenting.
Det har varit monligt i dag med lite sol. Men varmt har det varit. Nu ser du ut som det snart kommer börja regna.
SKÖNT!!! Vill faktiskt ha lite regn. Älskar när det regnar så sjukt mycket här i Alanya. Så mysigt på något sätt.
Älsklingen är på jobbet så det är lugnt och skönt i hemmet ;) I kväll ska vi till hans bästa kompis, han bor med sin mamma och bröder. Så i kväll blir det turk middag. Lite nervös är jag allt. Fast det är inte hans familj jag ska träffa än som tur är. Det är jag verkligen skit nervös för..
Är det någon som vet om man kan beställa saker från Hm till Turkiet??

Kommentarer
Postat av: Bea

Vet inte om du kan beställa men du kan ju be dina päron skicka från Sverige annars :)

2010-03-25 @ 17:22:20
URL: http://caughtinagoodromance.blogg.se/
Postat av: Bea

Låter bra det. Tack :) Hoppas du har det bra i Turkiet. Jag längtar dit som sjutton just nu!

2010-03-25 @ 21:04:56
URL: http://caughtinagoodromance.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0