Min sida

Kan man en bättre dag att vara ledig än i dag? Nä tror inte det. Bilket underbart väder det är. Mankan ju till och med vara ute och njuta av att vara ute. Gjort massa små ärenden och köpt det mesta nu.. Tänkte jag skulle prova packa snart så man får se vad man ska och inte ha med sig och om jag ska passa på att köpa till extra bagage kilo.

När man loggar in på min sida på Ving så står det 12 dagar kvar. Så dte är alltså 12 dagar kvar tills jag åker.. Å vill så gärna åka NU. Vill komma till ännu finare väder. jag har bara 9 arbetsdagar kvar. så himla nice sen ska jag mint ha 1 månads semster. hur skönt är inte det då?


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0