Lördags kväll

Här vet man knappt vilken dag det är. Att det är helg och lördags kväll känns inget annorlunda. Alla dagar känns som lördag här ner. Var och handlade med älsklingen på Carrefour (ger en massa minnen från spanien) innan. Handlade en massa så nu är alt verkligen fullt här hemma. Så skönt slipper man tänka på det i några dagar i alla fall. Lagade Tacos till middag eller så gått det går här nere i alla fall. Blev jätte gott. Nu sitter vi och dricker Chai och M kollar på fotboll som vanligt och jag kollar runt på nätet och läser alla bloggar.
Får väl se om vi kollar på film om en stund. Vill läsa ut min bok. Är bara 30 sidor kvar och den är så spännande nu..
Skulle åkt till Side i morgon eventuellt för att träffa Sami. Men jag tror inte jag kan det. Känns surt. Men förhoppningsvis finns det fler tillfällen innan hon åker till Planet.

Kommentarer
Postat av: Dareling

köpte en söt liten från Matsu occh ja, kan ha två simkort i :) ska se om de går att ha i svenska men är rädd att blanda ihop så man ringer jättedyrt från jobbsimkortet eller såå... :S får se. men nu är de löst tillsvidare allafall :)

2010-03-27 @ 21:35:18
URL: http://dareling.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0