Lista

Läste Louise blogg och såg att hon hade gjort en lista. Det var ju ett tagsen jag gjorde en så nu kommer en liten lista.

1. Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet?
- Som min prins  
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan?

- Ja jag fick en precis nu :)
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag?

- Mustafa och Maria 
4. Hur lång är du?

-  1.68
5. Vilken är den senaste filmen du sett?

- Velentines day
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen:

- Saknar dig hjärtat. / Från Greken
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

- skicka sms.
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

- nej lyckligt gifta
9. När såg du senast din mamma?

- den 14 mars. alldeles för länge sen.
10. Icke godkänt i något ämne?
- ja
11. Mvg i något?

-  ja
12. När vaknade du idag?

- Kl 9
13. Vilken är din favoritplats? 
- Alanya
14. Vilken plats föredrar du minst?
- Hmm något kallt ställe 
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år?
- Med mina och Mustafas barn i Sverige.
16. Hur stor är din säng?
- Dubbelsäng 
17. Vad sover du i?
- Linne
18. Hur många kuddar har du i sängen?
- jag har en men snart kommer det fler.
19. Vad har du bott/bor?
-   Turkiet, Sverige
20. Tycker du om kinamat?

- Ja verkligen
21. Tycker du om kaffe?
-  Älskar kaffe. 
22. Vad dricker du helst till frukost?
-  juice
23. Kan du spela poker?
- ja
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig?
- ja 
25. Vill du ha barn?
- ja det är väl klart. 
26. Kan du några andra språk än svenska?
- Engelska, lite turkiska ska försöka lära mig mer, kan förstå danska och norska och lite tyska.
27. Har du någonsin åkt ambulans?
- ja
28. Föredrar du havet eller en bassäng?
- havet

29. Vad spenderar du helst pengar på?
- kläder, men det har det inte blivit så mycket av det senaste.
30. Är du cool?
-  Om jag är
31. Kan du rulla med tungan?
- Ja
32. Vem är den roligaste människan du känner?

- Har många som kan få mig skratta.
33. Vad har du för ringsingnal?
- svenska telefonen har jag eynep dizdar zehir gibi den turkiska beror det på vem som ringer
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
- Ja, mamma har sparat tror jag
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
- Blommorna mustafa gav mig i går
36. Kan du byta olja på bilen?
- Jag tror det
37. Vilken var den senaste boken du läste?
- Bedragen 
38. Vem delade du senast säng med?
- Min prins Mustafa
39. Dansar du i bilen?
- Ja självklart när favvo låten kommer
40. När var du i kyrkan senast?
- I januari när Mustafa ville se hur en kyrko såg ut.
41. Hur många hål har du? i öronen?
- nu har jag bara 2. Har haft 7
42. Har du någon piercing?
- Nej inte längre, har haft i naveln, näsan, tungan och bröstvårtan. 
43. Har du någon tatuering?
- Ja 6 stycken
44. Gillar du någon just nu?
- Nej jag älskar någon :)

45.Har du pojkvän/flickvän?
- Ja
46. Vad är ditt mobil nummer?
- Kan bara mitt svenska i hvudet
47. Vad ska du göra ikväll?
- handa mat
48. Har du några syskon?
- Ja det har jag
49. Hur mycket pengar har du på din mobil?
- 99 kontör
50. Vad ska du göra nu?
- Träffa Maria

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0