Kärleks lista

Vad heter ni? Zandra & Mustafa
Hur träffades ni första gången? Det var när jag bodde på hans hotell. Där han jobbade i baren.
Hur länge har ni varit tillsammans? Vi sågs första gången maj 2008 det var kärlek vid första ögonkastet. Men vi blev inte tillsammans för ens maj 2009. Så 10 månader

Är ni förlovade? Ja det är vi. Den 16 oktober 09 förlovade vi oss

Bor ni ihop? Ja vi har en lägenhet i Alanya och en lägenhet i Jönköping
Har ni barn? Nej, men i snar framtid
Har båda körkort? Nej bara jag
Isåfall, vem kör bäst? Jag är bäst på att köra bil.
Kommer du ihåg er första kyss? Det är väl klart jag gör. 
Vem sa "Jag älskar dig" först? Det var Mustafa. Han tittade rakt in i mina ögon och sa Jag älskar dig. Å vilket ögonblick.
Vem är äldst? Mustafa
Vilka stjärntecken är ni? Jag är våg och Mustafa är vattumannen.
Vem fyller år först på året? Mustafa
Vem är längst? Mustafa är någon cm längre

Vem sjunger bäst?
Jag så klart. men mustafa tror han sjunger bäst.
Håller ni handen på stan? Han tar alltid min hand :)
Kände ni varandra innan ni blev tillsammans? Ja det gjorde vi.
Vad har ni gemensamt? Fotboll, kärleken, framtiden
Blev du kär i första ögonkastet? Han blev det. 
Har ni någon speciell låt? Ja.
Har ni stora framtidsplaner? Absolut 
Har ni gråtit i varandras armar? Ja det har vi
Har ni varit utomlands tillsammans? Ja när jag är i hans hemland är jag utomlands och när han är i mitt hemland är han utomlands.
Vilket är ert bästa minne? Det finns många bra minnen. Och fler kommer vi få
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Kollar på film.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ja det blir alltid en puss eller två
Bodde ni långt ifrån varandra första gången ni träffades? Hmm det beror på hur man ser det.
Bråkar ni ofta? Nej faktiskt inte. Vi är som nykära 
Ringer eller SMS:ar ni mest? Ringer oftast älskar att höra hans röst.
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Hans händer.
Brukar någon av er prata i sömnen? Nej, men han knäcker sin käke så otroligt högt i sömnen.
Älskar du honom/henne? Det finns inga ord i världen som kan beskriva hur mycket jag älskar han.


Första gången vi såg maj 2008

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0