Ingenting

Precis som jag ville så har jag verkligen gått i pyjamas hela dagen. Fy tusan vad det har varit skönt. Har städat, tvättat, lagat mat, kollat runt på internet och kollat på Ice Age 3. Tackar gudarna för att vi har internet kan jag säga.

Men jag är verkligen skit trött nu. Även att jag inte har gjort något krävande i dag. Mustafa kom hem för en stund sen men gick typ lika snabbt. Tydligen är det 3 hotell som har ringt och frågat om han vill jobba hos dem. Så nu har han 4 olika jobb att välja mellan. Så han är och pratar med en av mangerna. Vi får se vilket han tar. Han kan ju löne förhandla lite nu ju :) Perfekt!!

Mamma fixade så jag fick se vad jag får tillbaka på skatten. Fattade dock inte vilket det var som jag skulle få tillbaka. Men jag tror det är en liten summa i alla fall. Skönt så man slipper betala :)

Nä nu väntar jag på att mustafa kommer så ska vi kolla på film innan vi lägger oss för att sova :)

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0