Bambam och jag

Jag och Bambam är ensamma hemma. Och vi njuter av tystnaden. Det är så himla skönt hemma när det bara är han och jag :)
Mamma är på scrapbooking. Ville så gärna följa med henne. Men det fanns ingen plats. Vill också lära mig sådant. Pappa vet jag inte vart han är faktiskt.

Får lite ont i magen när jag tänker på att jag inte ska få se mamma på så länge. Jag står för att jag är en mamma gris. Det kommer jag nog alltid att vara. Men i år blir det mycket skype. Sen kommer hon och pappa 2 till turkiet. Sådan lyx...


Kommentarer
Postat av: Samantha

Det är just det som också är mitt problem !! Jag gråååter Zandra :( :(

2010-03-10 @ 00:11:49
URL: http://samanthawiklund.blogspot.com

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0