5 dagar

Pratade en stund med Sami innan. Hon och alla guider åker i morgon. Lite avis på att dem åker före mig. Fast själv åker jag ju om 5 dagar så det är ju inte så lång tid kvar för mig heller. Satt och pratade lite om kommande säsong som vanligt. Och va bra den kommr bli. Fast jag fick ett lite tråkigt besked innan i dag. Men får göra det bästa av det.

Nu är det bara en timme kvar på jobbet. Känner att alla mina inlägg handlar om hur långt det är kvar på jobbet. Men det är så surt nu  när man vet att man snart ska sluta..

I går åt jag min älskade Ben & Jerry glass. Skulle inte upp hela men upps råkade visst göra det... Men var gott det är.

Det har varit så fint väder nu i flera dagar. Man är så mycket piggare och gladare av denna underbara sol. Även om jag inte få njuta av dem utomhus. Men jag ser ju den hela dagarna genom fönstret. Det är ju faktiskt inte alla som får det ;)



Vill ha färska jordgubbar!!!!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jaaa! Helt underbart väder och snart byter vi det mot en aning varmare :)

2010-03-09 @ 17:19:31
URL: http://melvan.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0