10 Månader

I dag var det lite små kallt på morgonen men jag och Maria sket i det och gick till beach i alla fall. Det var värmt och skönt och det blev ett dopp i dag med. Fortfarande kallt. Men på eftermiddagen så började det bli monligt och man såg regn molnen komma. Så då var det bara att gå hem. Men några sol timmar fick vi allt. Och hoppas på bättre tur i morgon.
I dag firar jag och älsklingen 10 månader. Kom hem och tänkte att jag skulle kolla runt på bloggarna facebook och blogga innan han kom hem. Men när jag öppnar lägenhetsdörren ja då är allt som vanligt tyst och lugnt. Så öppnar jag rummet in till sovrummet. Där sitter älsklingen med blommor. Höll på att skita på mig. Blev skit rädd. Men så söt han är. Så i kväll ska vi bara mysa han och jag.

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0