Trött

Sov ganska mycket i går. Men ändå är jag fortfarande trött. Kan nog bero på all medicin jag äter just nu.
Var ute och åt en sväng i går bara för att jag inte orkade laga någon mat. Men en tidig hemfärd. Det var skönt att komma ut från lägenheten efter 2 dagar i sängen. Men känns knappast som att jag mår bättre. Och frågan är om jag ska till stranden en sväng i dag eller om det blir ännu en dag i sängen. Borde nog bli sängen i dag med.

Den här säsongen har jag inte alls fått mycket färg. Jag vet inte vad som hände detta år. Men hoppas på att komma i gång med att sola snart igen.

Mustafa är så sjukt duktig. Han har slutat röka och tränar nu nästan varje dag. Han kommer bli så het.. Men han tycker det är jätte roligt. Och det är bra att han tränar upp sig lite...

Nä men om man skulle försöka få i sig lite frukost kanske. Och dricka lite te för min kära hals.

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0