Rädd

Varför är man alltid trött efter sin day off? Jag är nog mest trött på torsdagar!
För 2 dagar sen fick jag ett litet paket av min mamma. Som hon hade skickat till hotellet! Med lite papper och ett litet brev som betydde jätte mycket! Men det bästa av allt var nog trotts allt vad GODISET!!! Min mamma är världens bästa!!
I tisdags blev jag väckt kvart i 8. Då Elina ringde och frågade om jag kunde följa med på Pirate cruise. Så på 5 min så var jag på hotellet. Var på min tredje pirate crusie. Det var så många jag var på hela säsongen förra året.
I tisdags firade vi också våran arbetskamrat som fyllde år. Var en mycket trevligt kväll! Och hela teamet var med.
Och i Lördags kom en ny medlem till teamet! Ida heter hon en mycket trevlig tjej och kul med lite nytt blod.
Om 1,5 vecka åker vi till Side för 3 veckors arbete där. Känner inte alls för att vara där. Men kan nog bli kul att komma bort lite. Och få nya idéer. Men tråkigt att vara så långt borta från älsklingen min.
I går ringde min älskling och sa att jags kulle sätta på mig något snyggt och han skulle komma om några minuter och plocka upp mig. Vi åkte upp till borgen och satt på en restaurang och mös. Det var verkligen hur skönt och mysigt som helst!
Saknar er alla där hemma så sjukt mycket!! hoppas ni alla har det underbart där hemma. Och Maria hoppas din dag har varit kanon bra.

Kommentarer
Postat av: Tina

Hej på dig!



Så länge sen vi sågs eller hördes av! Men vi jobbar ju båda mycket :) Va härligt att du fått lite paket hemifrån! Kram på dig!

2010-06-12 @ 16:27:18
URL: http://www.delfinohamam.com/blogg
Postat av: Lina

Vad mysigt det låter!!! Hoppas allt är bra med dig.. Verkar som livet leker!! När kommer du till Sverige igen?? Kramis

2010-06-16 @ 07:07:21
URL: http://maxedius.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0