Ligga i sängen

Ja i går var min sista dag på semestern. Och den firades med att ligga i sängen nästan hela dagen. Var ute och åt lunch med Mustafa. Sen gick jag till ett Cafe med Mikaela och Anna. Sen blev det ju som sagt läkaren. Där jag igen fick antibiotika och stränga order om att vila om jag någonsin ville bli frisk. Så Mustafa som slutade jobbet för att följa med mig till läkaren körde hem mig och ringde sitt jobb och sa att han var tvungen att stanna hemma för att ta hand om mig. Och det gjorde han. Han köpte mat och glass för min hals och massa. Så söt är han.
I dag är jag hemma från jobbet. Och i dag blir det sängen igen. Mustafa kommer hem om några timmar med mat till mig. Och kanske någon bra film. Känns mindre kul att ligga i sängen när det är så fint väder ut. Men nu ska jag allt bli frisk.


Så blir väl en del uppdateringar här kan jag tänka mig. Mellan filmer och sova stunder. Känner att jag är trött hela tiden...

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0