Kod inlägget

Ja det kom ett till slut. Så ni som ändå inte förstår någonting kan typ sluta läsa nu. För nu kommer jag bara skriva allt hur jag känner fast mest i alla dessa koder.

Har mailat lite med världens finaste vän Maria. Hon finns verkligen där i vårt och torrt. Jag kan alltid lita på henne jag kan alltid prata med henne. Hon känner mig till 100 %

Ja min negativitet här på bloggen har väl varit ganska stor här just nu i dagarna. Men det har hänt lite saker som gör att läpparna inte riktigt ler just nu. Och jag ska verkligen försöka ändra på det nu när mina lediga dagar kommer. Ibland gör man saker man inte riktigt vet varför man gjorde. Men gjort är gjort och finns inget som gör att man kan vrida tillbaka tiden. Så det är bara att bita i det sura äpplet och ta tag i det hela. Och det är det jag ska göra nu när jag är ledig. Jag vet dock inte mitt riktiga beslut än.

Jag älskar verkligen Mustafa det gör jag. Men ibland känns det som att vi träffas för lite. Jag är aldrig hemma i Alanya. Sover bara hemma under min day off. Önskar att jag också hade ork att åka hem till min kära pojkvän oftare och slippa åka denna underbara dolmusen för att få en natt med min älskling. Att taxin var billigare eller något! Men jag ska försöka hitta på något om den saken också. Men så som det är nu funkar verkligen inte.

Just nu finns jag i den där jobbiga perioden då jag inte vet vad jag riktigt vill med allt. Och jag kämpar varje dag till att tar reda på det. Jag är trött på det mesta som händer nu. Och jag vill bara få det sagt så det kan ändras. Men kommer det ändras??? Kommer någon lyssna?

Men från och med nu kommer jag i alla fall försöka skriva mer positivt här på bloggen.. Lovar!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Även fast du skriver i koder och jag inte vet vad det handlar om känner jag igen mig själv i dina tankar och ditt sätt att skriva. hoppas det löser sig till det bästa med allt för dig!

2010-06-21 @ 20:11:05
URL: http://saaka.blogg.se/
Postat av: Mikaela



2010-06-21 @ 20:21:43
URL: http://melvan.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Toppen!

vi ses imorgon och pratar massa! :)

2010-06-21 @ 20:58:59
URL: http://melvan.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0