Himla fot

Det är knappast så den blir bättre min fot. Den blir ju bara värre. Ligger i sängen och har as ont i den. Men vi får väl hoppas på att den blir bättre snart. Pratade med mamma för en stund sen hon hade också lyckats trilla. Hon sa att hon gjorde det så jag slapp känna mig ensam. Så söt hon är. Kan hon inte bara komma hit nu och finnas här..


Snart är det midsommar. Har ingen koll alls längre. Men vi ska fira den i Alanya vi som har semester då. Ska vara på Palm beach club där dem ska servera sill och potatis och nubbe och midsommar stång. Ska bli riktigt kul faktiskt. Ska bara försöka ringa och boka biljett. ÅÅ vad jag längtar! Hoppas det är Abbas sill ;) Min andra midsommar i Alanya. Saknar den äkta svenska. Men många jag känner ska dit med mig. ÅÅ längtar!!

Nej nu ska jag försöka sova lite hade jag tänkt! Om jag lyckas!!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Boka åt mig om man skulle behöva göra det, är du jättebuissig! :D

2010-06-21 @ 18:29:49
URL: http://melvan.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0