Bild update!

Var ett tagsen jag uppdaterade med bilder! Här kommer några :)
Cookie och jag ett bra team i år :)
Självklart en del kvällar på Isa´s blir det
Pool gamen äger även i år
Pirat kryssningen är en mycket trevlig utflykt!
En tur med Jeep har vi också hunnit med
En dag vi alla behövde
Många bakis dagar har också hunnits med!
En trevlig promenad upp till Köy
Min telefon går ganska värm!
Pirat team under hela säsongen!
För att bli en äkta pirat måste man åka på pirat kryssningen
En mysig kväll ibland hinner vi med
1 års presenten från Mustafa
Ibland blir man lycklig när barnen kastar i en med kläderna på
Ibland önskar man att man var en äkta turk
Även i turkiet firar vi sveriges nationaldag
Vissa kan inte slita sig från Mini discot
En del bra kvälls shower har dem på hotellet
Många trevlig ute kvällar har det blivit
Sami och jag njuter av livet i Alanya
Våran trevliga skåning
Här var några bilder. Inte många. Dem flesta finns ju så klart på facebook. Men lovar att uppdatera med mer bilder här också..

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0