Ledig dag

Så har man varit ledig i dag. I dag har jag inte befunnit mig i solen. Utan jag har umgåtts med Mikaela en stund. Sen har jag myst med min älskling. Sen har jag bara varit hemma. Har haft ont i huvudet och mått lite illa så pallade inte göra något annat i kväll. Har städat lite..

I går var det födelsedagsmiddag och avskedsmiddag på red tower. Jätte gott var det och mycket trevligt.. Sen blev det en sväng till queens garden. Sen en tidig hemfärd. Var sjukt trött i går och kände att det bara var onödigt att stanna kvar.

Om en vecka komma äntligen syster yster hit. Det ska bli så skönt att träffa henne. Och skönt att få lite nya kläder också ;)

Snart ska jag hoppa i säng för mitt huvud sprängs.. Lovar på att det blir en bättre uppdatering snart..

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0