Farmor♥

I går efter mini discot fick jag ett samtal av mamma. Ett tråkigt besked.
Min farmor har cancer i hela buken. Jag vet inte så mycket mer än så. Vi kommer få mer svar på måndag.
Även att jag visste att hon inte mådde bra så gör det så ont att få det bekräftat att det är något. Varför cancer, ska hela våran familj ha cancer?
Det som känns jätte tungt är att jag är över hundra mil hemifrån. Jag har ingen chans att besöka henne på sjukhuset. Jag har ingen chans att finnas där. Men hon finns alltid i mina tankar. Och jag hoppas hon kämpar och lever tills jag kommer hem i vinter. Men man vet aldrig. Man vet aldrig med cancer.
Det ska bli skönt att syster kommer. Och hur skönt som helst att mamma och pappa kommer. Jag hoppas dem gör det i alla fall trots allt.
Älskar dig Farmor!! Tänker på dig hela tiden



Kommentarer
Postat av: Esther

Usch fy.. Hoppas du hinner träffa henne

2010-07-31 @ 22:43:42
URL: http://esthersverrisdottir.blogspot.com
Postat av: samantha

<3

2010-08-01 @ 17:03:54
URL: http://samanthawiklund.blogspot.com

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0