1 månad

I dag är det en månad kvar tills min syster och hennes sambo och vänner kommer. Å det ska bli så kul att få hitta henne.. ÄNTLIGEN! Hoppas att jag får vara ledig en dag med henne.. Är ju så jobbigt att hon kommer på natten då jag haft min day off och och åker hem tidigt då jag ska ha min day off. Men ber till gudarna att jag kan få någon tid med henne i alla fall. Lika dant när mamma och pappa kommer. Men de är ju här i 2 veckor :)

Har vart på massage i dag. Hur skönt som helst. Jag var helt yr efter den och avslappnad. Det bästa var ju att det var gratis ;)

Nu är det bara en dag kvar på WORLD :)

Kommentarer
Postat av: Linn

Tycker mycket om det du skrivit! Spännande att se lite nyttiga saker och inte endast det generella sakerna som man kan se om varenda dag. ;)


Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0