Söndag

Så är det söndag igen! Känns som veckorna går väldigt snabbt.
I dag jobbar jag bara 3 timmar. Ska faktiskt bli riktigt skönt. Kommer vara skönt att få gå hem vid tre och ha hela eftermiddagen och kvällen på sig att inte göra något. För det är nog det jag kommer göra. INGENTING!


I går slutade jag också vid tre. Men vid halv 7 i går så åkte jag M, Sofie hennes man och deras barn till Rosenlund på julbad som kommunen och landstinget har varje jul. Fick biljetter av mamma. Det var jätte mysigt och skönt att få bad lite faktiskt. Och något stort hände i går. M har ju ett jätte stort ärr på sin mage som han hatar att visa. Så han badar aldrig utan linne i Alanya. Men i går badade han utan linne och det var massa folk. Han tyckte det var lite jobbigt. Men vilket stort steg det var för han. Jag är så stolt över han.

Nu är det 5 dagar kvar till jul. Ska bli så skönt med julen. Vad jag har längtat. Har inhandlat alla julklappar men har inte slagit in dom än så det tänkte jag faktiskt roa mig med i kväll tror jag.

Är även glad för min älskade Mikaela som fick hem sin turk i går till Sverige. Hoppas ni får en mysig dag i dag!
Nä nu blir det duschen sen frukost sen i väg till jobbet

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jätteksönt är det! ja ooooooo ja, minst två gånger om året måste jag dit :p haha. Alanya calling!



Jaa jag läste dte hos dig här. Det låter så smarrigt det!

PUSS å Kram vännen!

2010-12-19 @ 17:09:37
URL: http://melvan.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0