Ingen tid

Mesta anledningen till att det har varit tomt här är för att jag har inte haft tid eller ork att skriva. Jag vet inte vad det är med mig! Men lusten att skriva här har försvunnit. Hoppas på att den kommer tillbaka. Funderar också på om man skulle försöka hitta något annat att skriva om också. Vi får se.
Fick hoppa in och jobba i går. Och det tackade man ju inte nej till. Så jobbade i 7 timmar! Mycket folk som vanligt. Och lika kul som vanligt! Älskar att jobba på lagerhaus!
Sen var jag och M och veckohandlade. Så nu är kylskåpet fyllt igen.
Han har blivit så bra på svenska min lilla turk. Vi har många samtal bara på svenska.


I dag vet jag inte vad som händer. Ska ner och ta en lunch med Maria sen. Ska bli mysigt att träffa greken faktiskt! Sen får vi se vad som händer.

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0