År 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Hmm ne jag tror inte det. Inte vad jag kommer på i alla fall.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag brukar inte ha några för jag brukar vara dålig på att hålla det. 
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: Ja Och många jag känner är gravida. Så nästa år blir det bebis bomb. 
4. Dog någon som stod dig nära?: Nej
5. Vilka länder besökte du?: Sverige och Turkiet en genomresa genom Danmark med. 
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? Ja det är det. 
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 13 Oktober 
8. Vad var din största framgång 2010?: Självständig. Att inte ta skit från andra. 
9. Största misstaget?: Att jag trodde en vis person var en äkta vän men så fel jag hade.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: Hade massa magkatarr i somras. Sen hade jag halsfluss och öroninflamation också. 
11. Bästa köpet? Resan ner till Turkiet i mars.
12. Vad spenderade du mest pengar på?: Hyra, mat, el och vatten tyvärr så mycket mer har jag inte haft råd till.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: Ja verkligen. Mina nyfunna Alanya vänner. Ni är guld värda. 
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Waka waka, Love the way you lie, airplanes och en massa fler. 
15. Är du gladare eller ledsnar nu jämfört med tidigare i år?: Mycket gladare. 
16. Vad önskar du att du gjort mer?: Umgåtts mer med vännerna i Alanya. 
17. Vad önskar du att du gjort mindre?: Inte brytt mig så mycket om henne.
18. Hur tillbringar du Nyår?: Har ingen aning. 
19. Blev du kär i år?: Ja mer och mer varje dag.
20. Favoritprogram på TV?: Har många favoritprogram. 
21. Bästa boken du läste i år?: Kommer inte ihåg vilken jag gillade bäst. 
22. Största musikaliska upptäckten?: Bruno March 
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: Att fira den med M i Sverige.
25. Något du önskade dig men inte fick?: Ne tror inte det. 
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?: Firade den med Mustafa och min familj. 
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: JA DET FINNS DET.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?: Uniform, myskläder, strandkläder 
29. Vilken kändis var du mest sugen på?: Mustafa Subasi 
30. Vem saknar du?: Har saknat många i år.  
31. De bästa nya människorna du träffade? Självklart mina Alanya brudar. 
32. Hur ser det ny året ut?: Jag tror 2011 kommer bli ett bra år. Mycket kvar att göra. Men det kommer vi att klara av

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag snor denna av dig pälski:D hihi <3

2010-12-26 @ 18:24:03
URL: http://annisen2.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0