30 dagar med bloggen: Ett annat ögonblick

I dag ska jag skriva om ett till ögonblick

Ett annat ögonblick jag kommer tänka på länge det är när jag och Sofie väntar på våra män på stationen och dom har inga mobiler med sig så vi vet inte om dom är på tåget eller inte. Och tåget kom. Alla gick av alla gick på och det var tomt på stationen paniken slog oss båda. Vart är dom? Hur får vi tag på dom?
Sprang fram och frågade damen som jobbade på tåget om hon visste om det var utländska killar och ett barn med på tåget. Då säger hon är det dom ni menar så pekar hon på dom.
Där kommer dom ut med sina väskor och en trött lillkille.
Min älsklingen hade tagit med sig allt för att flytta hit till Sverige till mig!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jaa, alla lär väl åka till Alanya 2011 och jag hoppas att vi är där samtidigt allihopa :)

Vad skulle du skriva? det står bara jag ställer...

2010-12-12 @ 19:56:38
URL: http://melvan.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0