2 advent

Vaknade sent i dag. Men inte så konstigt då jag verkligen inte kan sova bra. Vaknar och somnar hela tiden. Vet inte riktigt vad det är med mig. Så känns inte som att jag är riktigt utvilad.
Men gjorde en mysig 2 advent frukost till mig och M. Mysigt att äta frukost tillsammans. Det händer inte så ofta längre faktiskt.
Nu är han i väg och tränar med hans vän och jag passar på att njuta. Njuter till fullo för dom små stunderna jag får vara själv. För det är då jag trivs bäst just nu.


Ska själv i väg senare och träna. I dag har Lisa lurat på mig 2 pass. Så först ska vi köra Bodypump och efter det blir det bodybalance. Kommer nog vara mer död en levande när denna dagen är över. Men det är nog bara bra att jag rör på mig. Tydligen är det en av den bästa medicinen till depression.
Först var det tänkt att jag och Lisa skulle gå ut i går. Men då jag verkligen inte har många kronor kvar på kontot bestämde vi oss för att gå och ta en fika. Men jag klarade inte av det. Jag klarar inte av att vara social. Jag är livrädd för var denna vintern kommer göra med mig.
Och jag funderar faktiskt på att både sluta blogga och facebooka för ett tag faktiskt. Då där är några anledningar till att jag mår som jag gör.
Jag vet bara att hur svårt det är.
Vi får se!

I morgon ska jag jobba i alla fall och det får mig att må bra. Det får mig att tänka på annat. Så det ser jag fram emot. Om jag nu kommer kunna gå efter dagens träning.

Jag är i alla fall glad att jag har dom vännerna som förstår mig. Lisa du var ett jätte stöd i går för mig även om du inte visste om det! Tack vännen!

Kommentarer
Postat av: Karin

Nej det ska vi inte göra. Vi ska dock ha en ordentlig bröllopsfest i Turkiet i sommar som kommer bli som ett bröllop och jag har sagt att jag vill ha lite svenska inslag med. :)

Vi har intervju den 4 januari i Ankara så vi får se... Snart hoppas jag! :)

2010-12-05 @ 13:57:34
URL: http://imittskafferi.blogg.se/
Postat av: Anna

Ohhh vad bra! :D då får vi verkligen ta en Ice Age-kväll!! :D

2010-12-05 @ 14:15:05
URL: http://annisen2.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0