1 December

Helt sjukt var tiden går fort i dag har jag varit hemma i Sverige i 2 månader. Helt otroligt vad det har hänt grejor sen dess.
I dag var jag med syster på sjukhuset. Efter det fixade vi våra ögonbryn med vax och färg. Så skönt att få ordning på buskarna.


Efter det var det time för lunch. Sen var det JULKLAPPS SHOPPING!
Älskar när det är tid för det. Men julklapparna till Syster och bror är redan färdiga. Och pappas kunde vi inte köpa i dag. Men mammas alla julklappar blev färdiga och även älsklingens. Skönt! Bara en lite sak till till mamma och sedan så ska min syster fixa pappas.

Sen har jag städat lägenheten hur skönt som helst när det är gjort. I dag blev det storstädning och sedan åkte julduken på. Å det är så mysigt med jul.
I dag öppnade jag och M våra första choklad julkalendrar. Man blir nog aldrig för gammal för det!
En sådan här fick M

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0