Underbara Robert :)

Fick ett underbart mms av mamma

Kommentarer
Postat av: Kristina

Okej, vi sökte i Istanbul, men det borde väl vara samma?



Jag har endel kompisar som jag lärt känna här nere som också har turkiska pojkvänner, endel bor i Sverige och endel bor kvar här. Sen har min bästa kompis hemifrån också en turk, en kompis till Mustafa :) Själv då?



Yes, min heter också Mustafa, hehe. Vart kommer din kille ifrån? Alanya?



Jag är också lite nervös över hur allting kommer att bli, men jag försöker att inte tänka på det så mycket, utan det får bli som det blir. Bara dom har viljan så går det, så är det ju alltid :)



Jag har ju inte heller något jobb hemma, ingen lägenhet heller, så det blir ju liksom att börja om från ruta ett för oss båda. Vi har inte riktigt bestämt om vi ska bo i Sundsvall eller i den lilla by jag kommer ifrån, kan inte sätta fingret på vad som skulle vara bäst! Ska ni bo i Jönköping? vart bor ni här i Alanya?

2010-08-13 @ 22:28:34
URL: http://kristinagustafsson.bloggplatsen.se

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0