Trodde fel

Jag trodde allt att jag var frisk. Men i natt kom febern tillbaka. Hade inte så hög men tillbaka kom den. Typiskt. Men var så uttråkad hemma så åkte till jobbet ändå. Frågade Elina om det fanns andra uppgifter att göra eftersom jag inte tror det är så bra att jag är ute. Och det är nog inte så bra att jag är bland barn heller. Så nu har jag suttit i lobbyn och gjort andra saker. Så hoppas på att bli helt frisk tills i morgon. Nu orkar jag inte mer... Vad är det för fel?
Men det är skönt att slippa och ligga i soffan i dag och glo in i väggen. Hade nog tagit livet av mig.
Nu har jag lite siesta innan jag ska fortsätta. Men har redan kollat allt på internet så har inget mer att kolla på. Folk uppdaterar sin bloggar så dåligt ;)
I dag firar jag och Mustafa 10 månads förlovningsdag ;) det menas med att det bara är 2 månader kvar till jag fyller år :)
Och om 9 dagar är äntligen mamma och pappa här.. ÄNTLIGEN!!
Pratade med Maria polaken innan.. ÅÅ den bruden alltså saknar henne.. Hon kommer kanske förbi incekum senare i dag.. Ska bli skönt att få krama om henne. Saknar denna tjej. Min rumskamrat 2009

Kommentarer
Postat av: My

Hej vad kul ännu en tjej som är ihopa med en Turk =) Ska kolla in din blogg sen. Tack för svaret... okej då är var jag rätt ute. Planen är ju att han ska komma den 11 september men om de nu skulle va sega med svar på ambassaden eller vi inte hittar flyg till just den dagen så vet man iallfall. Japp de är turistvisum gjort de innan men man blir ändå cp av sånt här stressmoment nr ett haha / My

2010-08-16 @ 12:40:27
URL: http://metrobloggen.se/loppansliv
Postat av: Lillemor

Vågar man komma......... det blir bra när mamma kommer. puss

2010-08-16 @ 18:09:10
Postat av: My

Haha ja tur där finns fler såna =)



Ja tar en vecka typ, men under sommaren kan de ta längre tid ÖHHH hoppas de inte räknas som sommar nu då haha.

Hur många gånger har ni sökt?? Var de problem andra gånger att söka om ni nu sökt mer än en gång?

Ohh UT ja de blir väl de för oss med nästa gång hur många månader har ni väntat??

2010-08-16 @ 20:54:59
URL: http://metrobloggen.se/loppansliv

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0