Svetten bara rinner ner.

Ja nu börjar jag verkligen må bättre.. Har varit så rastlös i dag så Mustafa blev nästan tokig på mig på hans siesta.. Fick för mig att städa hela lägenheten grundligt. Och då menar jag grundligt. Nu skiner den som bara den..
Men fy vilken svettig dag och speciellt efter städningen. Har duschat 4 gånger än så länge och jag har nog inte duschat den sista än..


Nu är Mustafa på jobbet igen och jag är ännu mer uttråkad. Är lite sugen på att dra till Incekum i kväll men det ville ju inte Mustafa! Han vill ju ha mig sovandes next to him... Får se hur jag gör..

Har hunnit kolla på 4 filmer nu när jag har varit sjuk
Remember me helt okej film sorgligt slut
Killer Ganska så rolig film
Twilight 3 ganska så seg film
Julie & Julia okej film men ganska seg också.

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0