Svar

E om Gråta eller inte!:
Men varför åker du inte bara hem?? Klart du ska vara med din farmor när hon är sjuk! Du ska väl ändå inte stanna i Turkiet sen? Det är väl bara ett "låtsatsjobb" tills du flyttar hem igen? Och du trivs ju inte heller! Fattar inte att du stannar!


Ja visst det är väl bara att åka hem. Men jag har en månads uppsägningstid. Så säger jag upp mig i dag. Så får jag åka hem i slutet av september. Och om jag ändå var rik så hade jag kunnat göra det. Men det är pengar jag måste spara.
Plus att när jag kommer hem har jag inget jobb och ingen lägenhet för ens i december. Så vad ska jag göra då?
Vet inte riktigt om det är ett låtsas jobb. Men visst det är inget vanligt jobb. Det är ju inte bara jobbet jag stannar kvar för här i Turkiet. Det är så mycket mer som finns här.
background-repeat: initial; background-attachment: initial; -webkit-background-clip: initial; -webkit-background-origin: initial; background-color: transparent; quotes: none; color: #444444; background-position: initial initial; padding: 0px; border: 0px initial initial;">
Så ja E från Habo. Hoppas du fick ditt svar!


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0