Svar till Maria

maria om Letar:
Du ska göra som du känner Zandra, vad som blir bäst för dig/er. Vi tycker ju såklart att ni ska komma så snart som möjligt så att vi får hälsa på hihi :) Jag vet ju hur det är ... inte uppskattat att åka hem tidigare, men ibland måste man ta sig själv främst, så är det bara. Men då kan inte Mustafa följa med förstås? Å andra sidan kanske det är bra om du kommer före så att du kan ordna med jobb, boende osv ... 
Men som sagt, det är upp till dig, ingen annan som kan bestämma vad du ska göra. Lyssna till det som sitter där inne ;) KRAM!
Tack älskade vän! Nej jag vet att det inte uppskattas. Men det är det sista jag tänker på just nu. Och det lutar nog åt att jag åker hem i September. Det finns inte mycket som gör att jag vill vara kvar. Och självklart är du en av dem första som jag ska träffa.
Mustafa kan nog komma nästan samtidigt som mig. Men det är nog bäst om han stannar kvar och tjänar dem sista pengarna och att jag kommer hem och försöker fixa arbete och allt med lägenheten.
Det värsta är att jag har så svårt att bestämma mig..
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mustafa, vem sjutton är Mustafa...är det löparen Mohammed ?

2010-08-26 @ 18:27:17

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0