Någon timme

För en timme sen ringde dem och sa att dem åker från flygplatsen. Så nu är det väl bara runt en timme kvar tills dem kommer. Mustafa håller mig sällskap väldigt bra. Genom att snarka jämte mig. Men jag kan förstå han. Han har jobbat hela dagen. Ska snart väcka han så vi ska göra oss i ordning för att möta dem :)

Hur sugen är man på att jobba i morgon då? Kommer inte ha tid att möta dem på riktigt för ens på tisdag. Det känns så jävla pissigt! Hatar att man inte kan ändra sin day off denna säsongen. Hatar att man inte kan ha sin semester när man vill. Har ju ändå inget att göra i mini cluben. Vi alla sitter och glor på varandra typ. Men ändå ska vi vara där... Å vad jag behöver vara ledig när dem är här. Jag behöver det för att sen klara av resten av tiden här.
Har inte bestämt mig riktigt om jag ska säga upp mig nästa vecka eller inte. Vi får se helt enkelt hur allt känns efter att jag har pratat med mamma och pappa om allt.

The Last Song var sjukt bra verkligen. Jag grät som alla andra gjorde när dem såg den här filmen. Jag grät extra mycket för att det är en i min närhet som har cancer och allt kan bli verkligt för mig... Tänker på dig hela tiden farmor!
Förra året när dem var och hälsade på mig

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0