Mamma och pappa

ÅÅ det är så underbart att ha dem här. Jag njuter varje minut av att umgås med dem. Och jag vill inte att dem ska åka hem. Jag vet inte hur jag kommer att ta det då.
Men ännu är det en vecka kvar.
Å i dag när vi skulle ut och äta så blev det inte som vi hade tänkt oss då mamma har fått problem med sin mage och måste sitta på toa. Så det var våran kväll det. Jag hoppas hon är bättre i morgon när jag äntligen är ledig en dag. Sen på trosdag har jag holiday. Känns tråkigt att det bara är en dag. För just nu har vi inte många barn på hotellet och absolut inga Nazar barn. Så det är riktigt segt att vara på jobbet. Men det är så det är.
Underbart att ha dem här i alla fall.

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0