I dag är dagen inne

Äntligen är det den 4 augusti. Dagen då min syster kommer till Alanya. Dagen då jag får krama om henne ordentligt. Kommer säkert fälla en lite tår.
Jag är överlycklig. Men samtidigt har jag ont i magen. Då inget är säkert om jag får en ledig dag med henne. Och får jag inte det kommer jag inte kunna se henne knappt. Då jag jobbar till halv 10 alla dagar hon är här. Den ända gången kommer verkligen kommer få se henne i så fall är när hon är på hotellet och hälsar på om hon får det..
Det är inget jag ska tänka på nu egentligen men det kommer kännas skit om hon har varit här och jag inte fått någon semester dag. Men vi får se...


Day off i dag. HUr skönt som helst. Var ute och åt med Lotta, Johana och Victoria i går. Tog det lugnt och det var verkligen jätte mysigt. I dag var jag en stund med Mikaela på stranden sen var jag med Mustafa när han hade siesta på stranden. Fick väl lite färg. Men hade hoppats på att vara brunare till min syster kommer. Men jag jobbar ju faktiskt ;) Och nu är det så himla värmt.

Du behöver inte göra något för ens svetten ska rinna. Till och med när du ligger stilla i din säng så rinner det svett av mig. Eller i alla fall när jag är i Alanya. Är jag i Incekum har vi i alla fall på A.C.. Men nu är det riktigt värmt. 50 grader.

Mamma ringde i måndags och hade goda nyheter om farmor hon kommer att opereras då cancern inte har spridit sig så mycket som dem först trodde. Och då kommer hon nog har några år kvar :) Fast min farmor är envis och hon har siktat in sig på att inte opereras. Men vi får hoppas att dem lyckas övertala henne i alla fall.

Nä nu ska jag försöka sova en stund innan jag ska möta Mustafa och vänta på syster & Co Som just nu är halv vägs till Turkiet :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja nu har vi äntligen fått det!:)

Han var på intervju 28 juni, men så fick vi förtur eftersom att jag är gravid.

Men det ska väl ta max 3 månader.

När var din kille på intervju?

2010-08-04 @ 20:14:46
URL: http://hannaottey.blogg.se/
Postat av: Esther

Åå gud vad skönt å höra om din farmor. Hoppas dom kan få övertalat henne.

2010-08-04 @ 23:47:03
URL: http://esthersverrisdottir.blogspot.com

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0