Friskna till

Känner att febern börjar går ner. I natt vaknade jag av när alvedonen började sluta verka att jag hade 38,8 i feber. I dag när jag vaknade var den ner på 38,0. Nu under dagen har den varit mellan 37,8-38,0. Men har börjat svettas som en gris nu så nu börjar den går ur kroppen.
Och tur är det. Vill inte vara mer sjuk. Vill inte vara hemma mer. Det är tråkigt.
Men frågan är om jag kommer vara helt frisk i morgon. Kommer nog ha en låg feber i morgon. Så egentligen borde jag ju inte jobba. Men har redan så dåligt samvete. Att jag inte har varit på jobbet på 2 dagar.
Men ändå vet jag att till nästan 80% att om jag går till jobbet och jag fortfarande har lite feber så kommer jag säkert att bli sjuk igen.


Hur ska jag göra?? Har ju inte det bästa jobbet att ha feber på.. Jobbar i värmen svettas som bara den så kläderna blir blöta och sen in på hotellet där det är A.C.

Ja jag vet faktiskt inte hur jag ska göra..

Har varit på Kale market i dag och köpte lite mat. Har inte varit ute på 2 dagar nästan så kände att jag behövde röra på mig lite. Det var ingen rolig promenad. Sen har jag lagat lite pannkakor. Det var mumms...

Kommentarer
Postat av: Esther

Bättre att du stannar en dag extra hemma. Så du kan gå till jobbet dagen efter.

2010-08-14 @ 17:58:38
URL: http://esthersverrisdottir.blogspot.com
Postat av: Kina

Hallå där! visste inte att du bloggade:) Hittade dig på bloglovin.

Stanna du hemma en dag till. Jobbigt med feber i denna värmen. Drick mycket!!

2010-08-14 @ 18:44:35
URL: http://sandmellantarna.com

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0