3 dagar

Nu är det bara 3 dagar kvar tills min älskade mamma och pappa kommer. Jag längtar som en tok. Och det ska bli så skönt att ha dem här. Vad jag ska krama dem när dem hoppar av bussen..

2 dagar jag inte har orkat göra så mycket. Inte ens orkat uppdatera min blogg. Men i dag fick jag lite energi av att vi gjorde lite roliga saker i mini cluben.

Har vart på stranden i dag med. Tänkte få lite färg innan dem kommer. Vi får se om jag pallar i morgon med.. Känner att jag bränt mig lite i ansiktet.

Och det är fortfarande varmt här. Men det blir snart svalare.

Kommentarer
Postat av: Anna

Får gärna finnas kvar lite värme i september! ;)

2010-08-22 @ 18:22:02
URL: http://annisen2.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0