10 månader

I morgon är det 10 månader sen jag och Mustafa förlovade oss. En av dem bästa dagen.
Jag älskar han så mycket. Han finns alltid där för mig. Han lyssnar alltid på mig. Han får mig att le och skratta. Han får mig att må bra. Han gör mig glad & lycklig. Han får mig att känna mig som en prinsessa. Han gör allt för mig. Jag är hans allt säger han varje dag.
Jag kommer alltid stå vid hans sida var som än händer. Han är mitt allt. Och jag ser fram emot vår framtid tillsammans.


Jag är så glad att det blev vi 2 förra året. Jag visste att han aldrig hade glömt mig sen för 2 år sedan. Jag visste att det var mig han älskade att det var mig han ville ha..
Våra ringar
Ringarna på :)
Förlovnings present av mamma, pappa, bror, farmor och mormor
Förlovnings presenten av syster och Christofer

Kommentarer
Postat av: Kina

Grattis på 10 månaders förlovningsdagen!

2010-08-16 @ 07:32:50
URL: http://sandmellantarna.com

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0