Side

Var i väg en stund. Så himla skönt väder nu på kvällen. Lite små kyligt men skönt i solen.
Köpte 4 filmer. Så himla bra att den affären finns. Dem laddar ner alla filmer sen säljer de dem för 25 kr. Eftersom att jag inte kan ladda ner här så är det skit bra. Så nu har jag några filmer att se;)
Sen köpte jag äntligen mygg spray och allergi tabletter för pollen. Så nu ska jag kunna andas lite bättre.

Pratade med min fina Samantha och jag tror allt att det blir Side i morgon. Hon ska bara fråga om det är ok att jag sover i deras Lojman. För inget roligt att pendla fram och tillbaka från Side för bara en dag med dolmus. Men om jag inte får sova där är det ändå bud att åka dit på Onsdag när hon är ledig. Men vi får se. Ska bli så kul att åka till Side och träffa henne och alla andra. Och få prata lite svenska.

Nu ska jag gå och möta mannen min så ska vi köpa lite godis sen blir det film. JAG MÅSTE SLUTA ÄTA GODIS! Ja just nu äter jag godis som aldrig förr. Bara för att jag är hemma och inte gör något. Men snart är min säsong också i gång och då blir det att röra på fläsket ;)
Annars blir det väl så här min beach 2010 kommer att se ut ;)

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0